Reunió dels alcaldes de les Llosses i Borredà amb la Delegada del Govern

Divendres, 7 d’abril de 2017

Aquest matí de dijous dia 6 d’abril de 2017, ha tingut lloc, a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Borredà, una reunió amb la Delegada del Govern a la Catalunya Central, Laura Vilagrà, per tal d’escoltar i debatre les darreres incidències relacionades amb el mal servei de mòbil i Internet, per culpa del repetidor de Puigdon (Alpens).

A les 11.45 h, la Delegada ha estat rebuda a l’Ajuntament de Borredà, on l’esperaven l’Alcalde de Les Llosses, David Serrat, l’Alcalde de Borredà, Joan Roma, i membres de l’equip de govern i de l’oposició del consistori. Aquesta és la segona visita de la Delegada, al poble, en la primera de les quals ja se li va exposar la problemàtica del repetidor.

La Delegada ha explicat les gestions fetes ,davant de l’empresa Telefònica i els compromisos obtinguts. Els Alcaldes i regidores, han exposat els greus perjudicis que causen les constants avaries, alguna de les quals, com la de fa 10 dies va durar prop de 4 dies sencers. Conscients de la mala imatge i dels perjudicis que causa aquest repetidor, la companyia Telefònica, ha adquirit el compromís de dur a terme, en aquest mateix mes d’abril, tot un conjunt de millores en la protecció, seguretat i vigilància de les instal·lacions, amb diverses accions, que han estat valorades positivament pels representants municipals.

De totes maneres, també han expressat el desig d’aconseguir que l’empresa dugui a terme la connexió del repetidor a la xarxa elèctrica convencional, com a mesura realment definitiva. S’insistirà en el tema, tant per part de la Delegada, com per part dels ajuntaments afectats.

També s’ha acordat, mantenir un contacte permanent a dues bandes (Ajuntaments – Delegació) per fer un seguiment de les obres i mesures compromeses, i tenir una nova reunió dintre de la primera quinzena de maig, si totes les accions no s’haguessin dut a terme. En aquell moment es decidiria si s’organitza una visita conjunta a la direcció de la companyia Telefònica, o se’ls demana venir al territori, a fer-la. Confiem en no haver-la de convocar.

En qualsevol cas, hi ha hagut plena sintonia en no deixar el tema, fins a tenir-lo degudament resolt. Telefònica, ha posat un interlocutor,  del qual tenim bones referències, amb ànims de poder resoldre la problemàtica. Sabrem si de totes aquestes gestions i tràmits, en surt la solució, d’aquí a ben poques setmanes. Ens hem emplaçat a comprovar-ho d’aquí a principis del mes de maig.

Darrera actualització: 22.08.2020 | 12:37